Przed nami Akademia Jakości – konferencja dla testerów, połączona z warsztatami. 

Chcesz wiedzieć jak efektywnie zarządzać zespołem testowym? Jaką rolę odgrywa w firmie Test Manager i jakie narzędzia ułatwią mu pracę?

Zapraszamy do wzięcia udziału w Akademii Jakości – dwudniowej, ogólnopolskiej konferencji połączonej z warsztatami. Konferencja przeznaczona jest dla Inżynierów Testów, Analityków i Architektów Testów, Test Leaderów,  Scrum Masterów oraz Specjalistów QA i programistów.

akademia_jakosci_500.png

Kiedy: 15-16 marca 2017 r.
Gdzie: Warszawa
Temat przewodni: Test Management w zróżnicowanych metodykach.
Koszt udziału: 

  • w konferencji - 700 PLN + VAT
  • w warsztacie (jeden do wyboru) - 800 PLN + VAT
  • w konferencji i warsztacie - 1 400 PLN + VAT

Pierwszy dzień wydarzenia to szereg prezentacji i wystąpień z zakresu zarządzania produktami i usługami, zarządzania zespołem testowym i samego testowania. Wśród poruszanych tematów znajdziemy m.in.

  • ocenę koncepcji biznesowych- od pomysłu do wartości,
  • standardy projektowe IT w podejściach zwinnych, formalno-procesowych i mieszanych
  • testowanie i walidacja usług sieciowych według metodyki ITIL.

Pojawią się również zagadnienia związane z automatyzacją testów (co i jak automatyzować, żeby wyciągnąć z testów jak najwięcej) oraz co nieco na temat różnic w testowaniu manualnym i automatycznym.

Na zakończenie pierwszego dnia, dowiecie się skąd się bierze problem utrzymania oprogramowania oraz jak powinna wyglądać współpraca pomiędzy Testerem, Developerem i Project Managerem.

Drugi dzień stanowią warsztaty praktyczne. Odbędzie się m.in. symulacja projektu prowadzona metodyką SCRUM, testowanie oparte na modelach analitycznych, a także testy automatyczne w projektach agilowych.

Każdy uczestnik konferencji otrzymuje materiały konferencyjno- szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji/warsztacie. Więcej informacji na temat wydarzenia znajdziecie na: http://successpoint.pl/akademia_jakosci_2017

Jako oficjalny partner wydarzenia gorąco zachęcamy do uczestnictwa :-)