Case study
Project Management w duchu Agile
Klient
Statystyki
- 120
Przeszkolonych osób
- 12
Zrealizowanych warsztatów
- 9.2/10
średnia ocena szkoleń
O Kliencie
Allegro to najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce oraz jedna z największych firm e-commerce w Europie. Funkcjonuje od 1999 roku oferując dostęp do produktów ponad 125 tysięcy firm. Skupia zarówno największe światowe marki oraz małe i średnie polskie firmy handlowe.
Wyzwanie
Przedstawiciele Allegro szukali rozwiązania, które pomoże im ujednolicić nomenklaturę, styl pracy oraz proces zarządzania projektami w zespole HR Business Partner. Spółka poszukiwała dedykowanych rozwiązań, które wpiszą się w kulturę organizacyjną oraz będą odpowiedzią na rzeczywiste potrzeby działu.
Następnie projekt został rozszerzony o realizację warsztatów z zakresu Change Management (zarządzanie zmianą w duchu zwinnym), w którym udział wzięło 6 grup szkoleniowych.
Celem kursów prowadzonych dla pracowników Allegro było wdrożenie zmian w życie spółki. Dlatego częścią projektu był także follow-up, na którym omawiano zmiany, które zaszły po przeprowadzeniu kursów.
Proces
Projekt szkoleniowy rozpoczęliśmy spotkaniami z przedstawicielami zespołów. Wsłuchując się w potrzeby kadry oraz kulturę pracy, przygotowaliśmy warsztat szkoleniowy, którego celem było wypracowanie pożądanej zmiany w zespole.
Kurs trwał dwa dni warsztatowe, zaś po 3 tygodniach od ich zrealizowania odbyło się spotkanie podsumowujące, które służyło ocenie zmian jakie zaszły w sposobie pracy uczestników.
W trakcie realizacji projektu Allegro zaprosiło nas do realizacji kolejnych warsztatów. Tym razem nasi specjaliści mieli wesprzeć spółkę w zarządzaniu zmianą w duchu zwinnym. przeszło dużą zmianę organizacyjną w związku z czym zaprosiło nas do pracy i realizacji warsztatów z zakresu Change Management (zarządzanie zmianą w duchu zwinnym).
Realizacje warsztatów skupionych wokół Change Management ponownie rozpoczeliśmy od oszacowania potrzeb i obszarów umiejętności, które wymagały wzmocnienia. Po szkoleniu odbyło się spotkanie podsumowujące, dzięki któremu mogliśmy zbadać zmiany, jakie zaszły w umiejętnościach zespołu.
Podczas współpracy z Allegro realizowaliśmy także webinary tematyczne. Ich celem było wzmocnienie transferu wiedzy, a także utrwalenie umiejętności, nad którymi pracowano podczas warsztatów.
Rezultaty
Podczas warsztatów zaopiekowaliśmy się potrzebami klienta, realizując warsztaty dopasowane do kultury organizacyjnej firmy, dynamiki zespołów oraz kompetencji kadr.
Potwierdzeniem kompleksowego zrealizowania procesu szkoleniowego są oceny uczestników. Warsztaty testuj.pl uzyskały średnią ocenę 9.2 w 10 stopniowej skali.
W ramach projektu zrealizowaliśmy 12 warsztatów. Uczestnicy pozyskali kompetencje z zakresu:
zarządzania projektami w duchu Agile,
zarządzania pracą i czasem pracy,
zarządzania zmianą w organizacji,
pracy zespołowej w modelu zwinnym.
Zakończyliśmy serię warsztatów dla Allegro, precyzyjnie dopasowując je do specyficznej kultury firmy i ewoluujących wymagań zespołów. Wysokie oceny i pozytywne opinie uczestników są najlepszym dowodem na skuteczność naszych działań.
➡️ Czy Twoja firma również stoi przed wyzwaniem skutecznego zarządzania projektami?
Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, jak możemy wspomóc rozwój Twojego zespołu i wprowadzić efektywne metodyki pracy!