Kompetencje miękkie
Warsztat - Asertywna Komunikacja
Czas trwania
2 dni
16 godzin
Język szkolenia
- Polski
- Angielski
Forma szkolenia
- Praca w grupach
- Case Study
- Warsztaty
Poziomy
- Podstawowy
- Średniozaawansowany
Korzyści dla biznesu:
Podwyższenie poziomu obsługi klienta |
Efektywniejsze działanie zespołu pod presją i w sytuacjach trudnych |
Łatwość w planowaniu pracy i zadań poprzez skuteczną komunikację w zespole |
Wprowadzenie kultury feedbacku |
Korzyści dla uczestników:
Wyrażanie swoich myśli i opinii w dojrzały sposób |
Zapoznanie się z podstawami None Violence Communication |
Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem |
Zarządzanie swoimi emocjami w stresujących sytuacjach |
Zarys agendy:
1. Postawa:
- Różne zachowania – gdzie znajduje się złoty środek asertywności
- Słowa, których używasz w komunikacji – określenie postawy
- Różne zachowania – rozpoznawanie agresywnych, uległych i asertywnych
- Podstawy Analizy transakcyjnej (E. Berne)
2. Perspektywa:
- Żyjemy w 7 miliardach różnych światów – jak zrozumieć i zarządzić światem własnym i Twojego klienta
- Trzymaj się swojej strony – jak wyrażać myśli i opinie używając komunikatu „Ja"
3. Emocje:
- Wyzwalacze/Triggery emocjonalne – czym są i jak nimi zarządzić
- Zarządzanie emocjami – jak bronić się przed manipulacją i nie manipulować innymi
Nasi trenerzy
Wypełnij formularz kontaktowy ⬇
Opowiedz nam o swoim wyzwaniu, a my znajdziemy rozwiązanie
Dane kontaktowe
Zapytaj o bezpłatną wycenę
Skontaktuj się z naszym doradcą