“Praca w dynamicznie rozwijającym się zespole” - ten stały punkt z ofert pracy brzmi dziś tak trywialnie, że stał się memem.
Inwestycja w rozwój pracowników to jednak nie tylko klucz do ich zadowolenia. Dla wielu firm to posunięcie o strategicznym znaczeniu.
Na dzisiejszym rynku pracy IT coraz więcej rekrutacji dotyczy stanowisk seniorskich. Jednak szkolenie obecnego zespołu i wyposażanie go w wyższe kompetencje może opłacać się bardziej niż nabór z zewnątrz. Na tym podejściu organizacje oszczędzają czas, pieniądze i zasoby, które musiałyby przeznaczyć na rekrutację i onboarding.
Udana inwestycja w kompetencje pracowników wymaga jednak holistycznego i długofalowego podejścia. O tym, jak skutecznie inwestować w kompetencje pracowników opowiedzą w kolejnym odcinku Patryk Dynowski i Maciej Urbanowicz, eksperci z testuj.pl.
Goście Piotra Krzosy odpowiedzą na pytania:
- Jakie korzyści płyną z inwestycji w kompetencje pracownika?
- Co stanowi o przewadze szkoleń zamkniętych nad tymi ogólnodostępnymi?
- Co jest najlepszym dowodem na powodzenie kursu?
- Czy praca trenerów z zespołem kończy się ostatniego dnia kursu?
- Kto podejmuje decyzje o programie szkolenia?
Posłuchaj już teraz!