“Praca w dynamicznie rozwijającym się zespole” - ten stały punkt z ofert pracy brzmi dziś tak trywialnie, że stał się memem.

Inwestycja w rozwój pracowników to jednak nie tylko klucz do ich zadowolenia. Dla wielu firm to posunięcie o strategicznym znaczeniu.

Na dzisiejszym rynku pracy IT coraz więcej rekrutacji dotyczy stanowisk seniorskich. Jednak szkolenie obecnego zespołu i wyposażanie go w wyższe kompetencje może opłacać się bardziej niż nabór z zewnątrz. Na tym podejściu organizacje oszczędzają czas, pieniądze i zasoby, które musiałyby przeznaczyć na rekrutację i onboarding.

Udana inwestycja w kompetencje pracowników wymaga jednak holistycznego i długofalowego podejścia. O tym, jak skutecznie inwestować w kompetencje pracowników opowiedzą w kolejnym odcinku Patryk Dynowski i Maciej Urbanowicz, eksperci z testuj.pl. 

Goście Piotra Krzosy odpowiedzą na pytania:
 

  • Jakie korzyści płyną z inwestycji w kompetencje pracownika?
  • Co stanowi o przewadze szkoleń zamkniętych nad tymi ogólnodostępnymi?
  • Co jest najlepszym dowodem na powodzenie kursu?
  • Czy praca trenerów z zespołem kończy się ostatniego dnia kursu?
  • Kto podejmuje decyzje o programie szkolenia?
     

Posłuchaj już teraz!

SŁUCHAJ