Jesteśmy
częścią

Kompetencje miękkie

Warsztat-Proces Sprzedaży z wykorzystaniem AI

Czas trwania

2 dni

16 godzin

Język szkolenia

  • Polski
  • Angielski

Forma szkolenia

  • Wykłady
  • Ćwiczenia
  • Prezentacja

 

Poziomy

  • Podstawowy

Korzyści dla biznesu:

 

 

 

 

testowanie.png

 

Rozwinięcie kompetencji miękkich zespołu sprzedażowego

programowanie.png

 

Dostarczenie skutecznych technik zdobywania nowych rynków

cyberbezpieczenstwo.png

 

Zapoznanie zespołu z nowoczesnymi narzędziami z obszaru sprzedaży

zarzadzanie.png

 

Wsparcie w skutecznym zarządzaniu procesem sprzedaży

Korzyści dla uczestników:

 

 

 

 

zarzadzanie.png

 

Praktykowanie umiejętności przygotowania do procesu sprzedaży

cyberbezpieczenstwo.png

 

Rozwinięcie profesjonalnych postaw handlowych

programowanie.png

 

Doskonalenie umiejętności pozyskiwania nowych klientów

testowanie.png

 

Zapoznanie z nowoczesnymi metodami budowania trwałych relacji z klientem

Zarys agendy:

 

 

Część 1

Czym jest proces sprzedaży i po co zabierać w tę drogę Klienta?
Cele:

  • Zweryfikować posiadaną wiedzę przez uczestników odnośnie procesu sprzedaży.
  • Unaocznić wpływ postawy i przekonań handlowca na efektywność spotkania z Klientem.
  • Cele i potrzeby dwóch stron relacji – handlowiec vs. Klient.
  • Odpowiedź na pytanie - Czy jako handlowiec widzisz koniec drogi? Umiejętne określanie celów.
  •  


Część 2

Jak dojść do celu, czyli kolejne etapy procesu sprzedaży.
Cele:

  • Etapy procesu sprzedaży – proces uniwersalny.
  • Kluczowe zasady handlowca na każdym z etapów – od słuchania do aktywnej komunikacji.
  • Otwarcie sprzedaży, czyli znaczenie pierwszego kontaktu.
  • Znaczenie przekazu werbalnego i niewerbalnego – podstawy języka perswazji.

 

Część 3

Klient prowadzi na manowce – zastrzeżenia jawne i ukryte. Jak ujawniać i rozbijać?
Cele:

  • Pokazać na jakich etapach mogą pojawić się zastrzeżenia i obiekcje Klienta.
  • Zapoznać z różnymi typami zastrzeżeń i obiekcji.
  • Nauczyć metod ujawniania zastrzeżeń i obiekcji.
  • Nauczyć proaktywnej postawy w momencie pojawienia się zastrzeżeń i obiekcji.
  • Wyposażyć w narzędzia rozbijania zastrzeżeń i obiekcji Klienta, w tym, m.in. zamiany na pozytyw.

 

Część 4

Klient widzi wyjście – czyli jak i kiedy zamykać proces sprzedaży?
Cele:

  • Kiedy jest odpowiedni moment na zamknięcie sprzedaży – czy czekać do końca rozmowy, czy może „atakować” wcześniej?
  • Sygnały świadczące o gotowości Klienta do finalizacji sprzedaży.
  • Konsekwencje nieuchylenia wszystkich zastrzeżeń Klienta.
  • Techniki zamknięcia sprzedaży – jedna, dwie czy może kilkanaście, które warto mieć pod ręką?

 

Część 5

Potrzeby, potrzeby i jeszcze raz potrzeby...
Cele:

  • Nauczyć prowadzić rozmowy z klientami i rozpoznawać ich potrzeby.
  • Nauczyć, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
  • Zapoznać ze sposobami skutecznej komunikacji sprzedażowej.
  • Nauczyć rozpoznawać sygnały niewypowiedziane słowami, aby lepiej rozumieć potrzeby klienta.

 

Część 6

Wykorzystanie AI w sprzedaży
Cele:

  • Pokazać możliwości AI, które pomogą ulepszać własny warsztat sprzedażowy.

Potrzebujesz więcej informacji? 
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o bezpłatną wycenę

Skontaktuj się z naszym doradcą

Patryk Dynowski

Business Development Manager

+48 577 255 112

[email protected]