Kompetencje miękkie
Warsztat-Proces Sprzedaży z wykorzystaniem AI
Czas trwania
2 dni
16 godzin
Język szkolenia
- Polski
- Angielski
Forma szkolenia
- Wykłady
- Ćwiczenia
- Prezentacja
Poziomy
- Podstawowy
Korzyści dla biznesu:
Rozwinięcie kompetencji miękkich zespołu sprzedażowego |
Dostarczenie skutecznych technik zdobywania nowych rynków |
Zapoznanie zespołu z nowoczesnymi narzędziami z obszaru sprzedaży |
Wsparcie w skutecznym zarządzaniu procesem sprzedaży |
Korzyści dla uczestników:
Praktykowanie umiejętności przygotowania do procesu sprzedaży |
Rozwinięcie profesjonalnych postaw handlowych |
Doskonalenie umiejętności pozyskiwania nowych klientów |
Zapoznanie z nowoczesnymi metodami budowania trwałych relacji z klientem |
Zarys agendy:
Część 1
Czym jest proces sprzedaży i po co zabierać w tę drogę Klienta?
Cele:
- Zweryfikować posiadaną wiedzę przez uczestników odnośnie procesu sprzedaży.
- Unaocznić wpływ postawy i przekonań handlowca na efektywność spotkania z Klientem.
- Cele i potrzeby dwóch stron relacji – handlowiec vs. Klient.
- Odpowiedź na pytanie - Czy jako handlowiec widzisz koniec drogi? Umiejętne określanie celów.
Część 2
Jak dojść do celu, czyli kolejne etapy procesu sprzedaży.
Cele:
- Etapy procesu sprzedaży – proces uniwersalny.
- Kluczowe zasady handlowca na każdym z etapów – od słuchania do aktywnej komunikacji.
- Otwarcie sprzedaży, czyli znaczenie pierwszego kontaktu.
- Znaczenie przekazu werbalnego i niewerbalnego – podstawy języka perswazji.
Część 3
Klient prowadzi na manowce – zastrzeżenia jawne i ukryte. Jak ujawniać i rozbijać?
Cele:
- Pokazać na jakich etapach mogą pojawić się zastrzeżenia i obiekcje Klienta.
- Zapoznać z różnymi typami zastrzeżeń i obiekcji.
- Nauczyć metod ujawniania zastrzeżeń i obiekcji.
- Nauczyć proaktywnej postawy w momencie pojawienia się zastrzeżeń i obiekcji.
- Wyposażyć w narzędzia rozbijania zastrzeżeń i obiekcji Klienta, w tym, m.in. zamiany na pozytyw.
Część 4
Klient widzi wyjście – czyli jak i kiedy zamykać proces sprzedaży?
Cele:
- Kiedy jest odpowiedni moment na zamknięcie sprzedaży – czy czekać do końca rozmowy, czy może „atakować” wcześniej?
- Sygnały świadczące o gotowości Klienta do finalizacji sprzedaży.
- Konsekwencje nieuchylenia wszystkich zastrzeżeń Klienta.
- Techniki zamknięcia sprzedaży – jedna, dwie czy może kilkanaście, które warto mieć pod ręką?
Część 5
Potrzeby, potrzeby i jeszcze raz potrzeby...
Cele:
- Nauczyć prowadzić rozmowy z klientami i rozpoznawać ich potrzeby.
- Nauczyć, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
- Zapoznać ze sposobami skutecznej komunikacji sprzedażowej.
- Nauczyć rozpoznawać sygnały niewypowiedziane słowami, aby lepiej rozumieć potrzeby klienta.
Część 6
Wykorzystanie AI w sprzedaży
Cele:
- Pokazać możliwości AI, które pomogą ulepszać własny warsztat sprzedażowy.
Nasi trenerzy
Wypełnij formularz kontaktowy ⬇
Opowiedz nam o swoim wyzwaniu, a my znajdziemy rozwiązanie
Dane kontaktowe
Zapytaj o bezpłatną wycenę
Skontaktuj się z naszym doradcą