Jesteśmy
częścią

Kompetencje miękkie

Management 3.0 Foundation

Czas trwania

2 dni

16 godzin

Język szkolenia

Polski

Angielski

Forma szkolenia

Prezentacje

Ćwiczenia

Warsztaty

 

Poziomy

Podstawowy

Korzyści dla biznesu:

 

 

 

 

testowanie.png

 

Znajomość najnowszych standardów z zakresu budowania zespołu oraz motywowania zespołu

programowanie.png

 

Kadra zarządzająca wykorzystująca najnowocześniejsze rozwiązania i metody zarządzania zespołem

cyberbezpieczenstwo.png

 

Podniesione kompetencje z zakresu przywództwa i pracy zespołowej 

zarzadzanie.png

 

Wzmocnienie kompetencji managerów i komunikacji wewnątrz organizacji

Korzyści dla uczestników:

 

 

 

zarzadzanie.png

 

Uczestnicy poznają metody analizy oraz szukania anomalii w dużych porcjach informacji związanych z infekcją złośliwego oprogramowania (malware)

cyberbezpieczenstwo.png

 

Podniesienie i wzmocnienie kompetencji w obszarze zarządzania w zagadnieniach takich jak: rola przywództwa i pracy zespołowej, wyznaczanie celów i delegowanie, monitoring i feedback

programowanie.png

 

Poznanie metod zwinnych i wykorzystanie ich w zarządzaniu. Znalezienie odpowiedzi na pytania: co to znaczy zwinnie zarządzać, różnice w podejściu zwinnym i klasycznym, dlaczego Agile?
 

testowanie.png

 

Międzynarodowy certyfikat Management 3.0, który uprawnia do ubiegania się o licencję Facylitatora Management 3.0.

Zarys agendy:

 

 

1. Zarządzanie i przywództwo

  • Kiedy przewodzić a kiedy zarządzać
  • W jaki sposób jasno określić cele oraz kierować zespołami
  • Przegląd metodyk, praktyk i najczęstszych wyzwań we wdrażaniu podejścia zwinnego w firmie
  • Ewaluacja podejścia do zarządzania

 

2. Teoria systemów złożonych

  • Różnice pomiędzy złożonością a skomplikowaniem
  • W jaki sposób radzić sobie ze złożonością, jakie są kryteria złożoności

 

3. Motywacja i zaangażowanie

  • Rodzaje motywacji
  • Narzędzia i techniki badania i wzmacniania motywacji i ewaluacji pracowników
  • Jak wbudować motywatory do systemu organizacji

 

4. Delegowanie i uprawomocnienie

  • Samoorganizacja, budowanie zaufania, poziomy delegowania
  • Budowanie świadomości odpowiedzialności

 

5. Jak rozwijać i budować wartości

  • Wartości i kultura
  • Jak liderzy mogą wpływać na kulturę organizacji

 

6. Uczenie się i budowanie kompetencji

  • Siedem sposobów budowania kompetencji
  • Metryki rozwoju, co czyni zespoły kompetentnymi, poziomy kompetencji

 

7. Skalowanie struktury organizacyjnej

  • W jaki sposób stymulować wzrost organizacji
  • Kierunki rozwoju organizacji
  • Jak osiągnąć równowagę
  • Jak skalować w sposób zwinny
  • Wzorce balansowania struktur

 

8. Sukces i porażka

  • W jaki sposób wykorzystać porażki w rozwoju
  • Sukces jako wynik zmiany organizacyjnej
  • Cztery wymiary zarządzania zmianą
  • Narzędzia do retrospektywy

Potrzebujesz więcej informacji? 
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o bezpłatną wycenę

Skontaktuj się z naszym doradcą

Patryk Dynowski

Business Development Manager

+48 577 255 112

[email protected]