Kompetencje miękkie
Management 3.0 Foundation
Czas trwania
2 dni
16 godzin
Język szkolenia
Polski
Angielski
Forma szkolenia
Prezentacje
Ćwiczenia
Warsztaty
Poziomy
Podstawowy
Korzyści dla biznesu:
Znajomość najnowszych standardów z zakresu budowania zespołu oraz motywowania zespołu |
Kadra zarządzająca wykorzystująca najnowocześniejsze rozwiązania i metody zarządzania zespołem |
Podniesione kompetencje z zakresu przywództwa i pracy zespołowej |
Wzmocnienie kompetencji managerów i komunikacji wewnątrz organizacji |
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy poznają metody analizy oraz szukania anomalii w dużych porcjach informacji związanych z infekcją złośliwego oprogramowania (malware) |
Podniesienie i wzmocnienie kompetencji w obszarze zarządzania w zagadnieniach takich jak: rola przywództwa i pracy zespołowej, wyznaczanie celów i delegowanie, monitoring i feedback |
Poznanie metod zwinnych i wykorzystanie ich w zarządzaniu. Znalezienie odpowiedzi na pytania: co to znaczy zwinnie zarządzać, różnice w podejściu zwinnym i klasycznym, dlaczego Agile? |
Międzynarodowy certyfikat Management 3.0, który uprawnia do ubiegania się o licencję Facylitatora Management 3.0. |
Zarys agendy:
1. Zarządzanie i przywództwo
- Kiedy przewodzić a kiedy zarządzać
- W jaki sposób jasno określić cele oraz kierować zespołami
- Przegląd metodyk, praktyk i najczęstszych wyzwań we wdrażaniu podejścia zwinnego w firmie
- Ewaluacja podejścia do zarządzania
2. Teoria systemów złożonych
- Różnice pomiędzy złożonością a skomplikowaniem
- W jaki sposób radzić sobie ze złożonością, jakie są kryteria złożoności
3. Motywacja i zaangażowanie
- Rodzaje motywacji
- Narzędzia i techniki badania i wzmacniania motywacji i ewaluacji pracowników
- Jak wbudować motywatory do systemu organizacji
4. Delegowanie i uprawomocnienie
- Samoorganizacja, budowanie zaufania, poziomy delegowania
- Budowanie świadomości odpowiedzialności
5. Jak rozwijać i budować wartości
- Wartości i kultura
- Jak liderzy mogą wpływać na kulturę organizacji
6. Uczenie się i budowanie kompetencji
- Siedem sposobów budowania kompetencji
- Metryki rozwoju, co czyni zespoły kompetentnymi, poziomy kompetencji
7. Skalowanie struktury organizacyjnej
- W jaki sposób stymulować wzrost organizacji
- Kierunki rozwoju organizacji
- Jak osiągnąć równowagę
- Jak skalować w sposób zwinny
- Wzorce balansowania struktur
8. Sukces i porażka
- W jaki sposób wykorzystać porażki w rozwoju
- Sukces jako wynik zmiany organizacyjnej
- Cztery wymiary zarządzania zmianą
- Narzędzia do retrospektywy
Nasi trenerzy
Wypełnij formularz kontaktowy ⬇
Opowiedz nam o swoim wyzwaniu, a my znajdziemy rozwiązanie
Dane kontaktowe
Zapytaj o bezpłatną wycenę
Skontaktuj się z naszym doradcą